Zaloguj

Zaloguj się (Członkowie WChP)

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj mnie

2013.09.26 - Zamek Czocha

Zamek Czocha nas całkowicie zaczarował !!!!
11. chłopa, przemarzniętych do kości dotarło pod mury zamku w pełnym  słońcu.
Natychmiast zaczęliśmy procedurę „odtajania” i smakowania tutejszych specjałów. Przy okazji koledzy wznieśli kilka głębokich toastów na cześć moich niedawnych urodzin. Spowodowało to lekkie zakłócenie lirycznego koncertu jakiejś tam paniusi , bo naszego okrzyku „Nigdy nie zagaśnie!” nawet grube zamkowe mury nie potrafiły wytłumić.
Następnego dnia, ruszyliśmy na wycieczkę po okolicy. Tama Leśnieńska, zakręt śmierci, Szklarska Poręba, wijące się dróżki, wycieczka łodzią po jeziorze i piękna pogoda nastroiły nas bardzo pozytywnie . Nocą zwiedzaliśmy zamek, który kryje mnóstwo zakamarków i tajemnic z XIII wieku i II Wojny Światowej. Wyjazd udał się znakomicie. Tak pięknego miejsca i klimatu trudno nawet sobie wymarzyć, popatrzcie na zdjęcia. Za rok tu wracamy!!!

Nie mógłbym zakończyć tej krótkiej relacji bez podziękowania Dealerowi HD z Wrocławia , który nie wahał się użyczyć najnowszej Elektry 2014 ( full wypas- prosto z wystawy ) naszemu koledze, któremu zepsuł się motor. Dzięki temu mogliśmy kontynuować podróż wszyscy razem.    Szacun dla Appaloosa team !